Montag, 3. September 2012

Sawasdee Kha




                    





         






 




        

Ein paar Urlaubsfotos vom vergangenen Monat Thailand. Die 2 1/2 Wochen vergingen wie im Fluge! Schönes Wetter, nette Leute, liebe Familie, coole Clubs, tolles Essen.. am liebsten hätte ich meinen Aufenthalt verlängert, da ich ja eh noch bis Oktober Semesterferien hab..doch leider waren die Schulferien für meinen Bruder schon so gut wie vorbei und für mich hieß es so langsam nur noch: "Ohne Moos nix los" huh!? ^^

A few pictures from my holiday in Thailand, a month ago. Time really does fly, 2 1/2 Weeks felt such a short time! Nice weather, friendly people, adorable family, great clubs, good food.. I wanted to extend my stay, since my semester break last till October.. but unfortunately my brothers holidays were already over and with time it seems to me that : " no mon, nu fun" huh!?^^

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen